Tisdag 26/3

0kommentarer

Idag har jag vart iväg på föreläsning om anställningsavtal, kan ju vara bra att veta vad som ska ingå på ett sådant. När (är positiv och skriver inte OM) jag får ett jobb ska jag grundligt läsa igenom avtalet, kan bli fel annars.

Sia var hos Viktors fina farmor under tiden, riktigt roligt att se dem tillsammans. Både uppskattar varandras sällskap. Det får mig att längta ännu mer efter min egen farmor, hon är så fin min farmor!

Resten av dagen har vi bara vart hemma och myst. Har precis kikat klart på semifinalerna i elitserien i Badminton. Fyrisfjädern klar för final, vinnaren av Täby och Kista (står 1-1 i matcher) får möta Fyris i finalen. Det är bra för en nörd som mig att man kan kolla på matcherna över nätet :)

Nu inväntar vi Viktor, sjukt hur man kan sakna en människa så mycket så fort han är borta.

Natti natti

Kommentera

Publiceras ej