Tisdag 12 mars

0kommentarer

Jag och Sia var ute på en morgonpromenad imorse, vädret var perfekt för att vara ute på en promenad och Åmål visade upp sig på ett mycket bra sätt.
Vad händer idag då?
Klockan 13 ska jag på "seminarium" om hur man skriver personligt brev, förhoppningsvis ger det nått, får gå in med den inställningen (för att motivera mig att gå dit). Ikväll ska vi till Mellerud för badmintonträning, känns som det var jätte längesen som jag spelade badminton. I övrigt är jag sugen på att gyma men kommer mig inte för att gå den korta bit det är till gymet, vill ha nån som drar mig dit och jag inte har någon ursäkt att inte träna. På den gamla goda tiden när jag tränade med Sandy fanns det inga ursäkter utan det var mycket roligare att träna. Jag måste helt enkelt vinna över mig själv (min hjärna är tydligen en riktig vinnarskalle).
 

Kommentera

Publiceras ej