Skärtorsdagen

0kommentarer

Igår hade jag mina andra körlektion och alla överlevde även denna gång! Haha. Dock känns körkortet långt bort, måste man verkligen backa, måste de verkligen finnas andra bilar när jag är ute och kör?! Tydligen.

På kvällen åkte jag hem till en badmintontjej som hade en liten förfest. Det var roligt att träffa nya människor och alla var glada och trevliga. Dock gjorde de att jag saknade mina vänner ännu mer, tänk att få sitta hemma i Enånger och bara tjata om livet.
Vi var iallafall ut på krogen (efter att à stått och frusit i kön i 40 min) men jag tycker de var roligare innan. Är speciellt att gå ut där man inte känner en kotte.

Men det viktigaste är att jag vågade (efter mycket push från Viktor och Emma) träffa nytt folk. Är lätt att jag blir "folkskygg" av att inte göra det annars.

Bilden snodde jag från en av tjejerna.

Kommentera

Publiceras ej