Måndag 11 mars

0kommentarer

 
Tänk att redan är mars, jag tyvker verkligen att tiden bara springer iväg, detta trots att jag inte gör mycket på dagarna. Igår kom vi hem från fjällen, det var riktigt skönt att få sova i sin egen säng igen. Efter ett matstopp hos Viktors mamma åkte vi vidare för att kolla på en bil, får se vad karln i huset bestämmer, om det blir ett köp eller inte.
 
Vädret har faktiskt överraskat hela veckan och även idag har vi sol, värmen har inte hunnit komma ikapp men förhoppningsvis är den inte långt bort. Idag har jag haft samtal med min jobbcoach, varit på promenad men mina älsklingar och nu sitter jag i soffan och tar det lugnt med en sovande Sia.
Fick ett samtal idag som verkligen ger delade känslor, de kan vara helt rätt samtidgt som det inte kan vara de. Håller er lite på sträckbänken tills jag vet mer om hurvida vi ska ta ställning till det hela.
 
Bjuder på två bilder från Instagram.
 
 
Fyra bilder från fjällen samlade i en, riktigt nöjd över min jacka jag köpte i Thai. När vi hade "Afterski" på baksidan av huset fick vi besök av två älgar, mysigt.
 
 
Vår lilla älskling som passade på att njuta av solen. Tänk att hon är hela 5 månader ♥
 

Kommentera

Publiceras ej