Ett ljus i tunneln

0kommentarer

Jag har under det sensaste året haft en fot som har ställt till med problem för mig. Den har smärtat, detta mest vid belastning och har gjort att jag inte har fått ut det mesta av träningen. Jag har vart runt på lite olika ställen utan att få den hjälp jag behövt, detta tills igår. För den sjukgymnasten tog det några minuter att förstå ungefär vad problemet är och hur vi ska kunna gå vidare. 
 
Han skulle kolla igenom mina röntgenplåtar och höra av sig i veckan om vad vi kommer göra för behandling. För det är just att det krävs en behandling, smärtan kommer inte försvinna av sig själv och det är viktgt för mig att veta, att det inte hjälper att vila utan det är något som behövs göras för att dte ska bli bättre. 
 
Så efter denna vecka hoppas jag veta hur vi ska gå vidare mot ett liv utan smärta i min vänstra fot. 
 
 
Bild: 1177
 
Det "roliga" är att jag blivit sugen på att gå ut och springa men känner mig begränsad av denna fot. Detta är samtidigt som jag använder det som en ursäkt att faktiskt inte göra de. Lite delad mening alltså. 

Kommentera

Publiceras ej