Detaljer

0kommentarer

Byxor - Bikbok T-shirt - Weekday Kofta - Röda Korset Skärp - Thailand Klocka - Thailand Armband - Thailand 
 
Ni som känner mig vet att jag älskar kläder och mode, men under den här perioden när jag inte är ute bland folk speciellt mycket är det svårt att motiveras till att klä sig i annat än myskläder. Men igår var jag som sagt på "seminarium" och då fick detta bli vad jag hade på mig. Det bästa med att köpa kläder tycker jag är att hitta dom antingen på Rea eller Secondhand, det behöver inte vara dyrt att skapa sig en stil.
 
I efterhand önskar jag nästan att jag köpt fler likande klockor som denna, den är verkligen en favorit.
 
Och avslutar detta inlägg med ett egopic på mig själv, men vet ni vad....jag kan lägga ut hur många sådana hör jag vill, eftersom de är ju min blogg..mohah
 

Kommentera

Publiceras ej