Det här med att inte ge sig

0kommentarer

Igår på gymet var det ben som stod på schemat. Körde igenom mitt pass och det kändes bra. Skulle sedan testa att springa lite på löpbandet, dels för att testa mina fötter men sen även för att se hur dålig kondis jag har.

Tanken från början var 5 min, men de vart 10 och efter de tänkte jag att nu kan jag lika gärna springa 3 km, när jag sprungit de tänkte jag att jag kan ju inte sluta nu. Så till sist vart det 5 km, alltså från 5 min till 5 km.
Jag hade som nyårslöfte att springa mer än förra året, och med gårdagens bedrift har jag redan gjort de ;) så nu kan jag lägga mig på sofflocket och vila resten av året. Haha. Kanske inte riktigt funkar så. Får jag bara fötterna att hålla så var detta förhoppningsvis inte sista gången jag sprang under detta år.

Kommentera

Publiceras ej