10-1 Lista

0kommentarer

10 saker jag tycker om:
Att äta frukost
Att dricka te
Mysa med min familj (Viktor och Sia)
Att sy
Umgås med vänner
Att träna
Att skratta
Mode
Min familj
Shoppa
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
Ormar
Ångest
Att inte veta vad jag vill
Hänga tvätt (vi har ingen torktummlare = hänga upp alla underkläder)
Krig/orättvisor i världen
När människor jag bryr mig om blir felbehandlade
Mina fötter
När jag inte kommer iväg och tränar (pga mig själv)
Har för lätt till att gråta
 
8 bloggar jag läser:
(Läser en rad fler bloggar också, är lite av en hobby)
 
7 saker jag vill göra i framtiden
Skaffa familj tillsammans med Viktor
Bo i hus
Jobba med någonting intressant (vad vet jag inte)
Resa tillsammans med Viktor
Gifta mig
Lära mig någonting nytt
Kunna träna utan skador
 
 
 
 
6 saker jag är rädd för:
Ormar
Höjder
Skräckfilmer
Att någon i min närhet ska bli sjuk/dö
Hur vissa människor tänker/agerar
Att underprestera
 
5 platser jag tycker om att vara på
I Viktors famn
Hemma
Hos mamma och pappa
I alla "våra" stugor
I farmors kök
 
 
4 ord som beskriver mig:
Nyfiken
Glad
Omtänksam
En bra lyssnare
 
3 saker jag ser fram emot:
Svalbard
Sommaren
Umgås med mina vänner
 
2 bra filmer:
Sunes sommar (kommer alltid att vara en favorit)
My sisters keeper
 
1 bra låt
 
 

Kommentera

Publiceras ej