Söndag

0kommentarer

Mörkret börjar lägga sig redan vid klockan sex nu på dagarna och höstmörkret är verkligen här. Det är det positiva med snön som lägger sig i norr att det lyser upp så bra. Sen att man får tända ljus och bara mysa runt där man bor. Är det något jag längtar efter är det vår lägenhet, jag hade verkligen hoppats på att vi skulle få den till denna helg, men tyvärr inte. Jag vill så gärna flytta, ha ett ställe som jag kan gå och plocka hur mycket jag vill. Det är inte samma sak att bo hemma hos någon annan. Men snart så hoppas jag att vi får vårat eget.
 
Idag tog vi sovmorgon, sedan fikat med en kompis till Viktor, städat ut stugan vi bott i och sedan målat köksluckorna och min lilla låda. Ska bli kul att kunna knäppa kort och kunna visa sen. Tills dess får man stå ut med bilder på mig ;)
 
 
Det fina ljuset som jag tände på farfars årsdag, som är om ca en vecka.

Kommentera

Publiceras ej