Söndag 28/10

0kommentarer

Imorse vaknade jag klockan 07.40, men egentligen var klockan 08.40. Riktigt skönt att tjäna en extra timme :) Vi gick och la oss vid tjugo över tio igår, snacka om pensionärs par!

Men nu är vi iaf igång i lägenheten igen. Viktor lägger golv i köket och jag får fin justera golvlisterna efter att jag råkat dra bort färg med tejpen...

I fredags tog vi tåget till Göteborg för att se Tomas Andersson Wij, sjukt bra. Konserten var i en kyrka, mycket stämningsfullt! Sen att han körde låten Hälsingland var pricken över i.

Vi fortsatte sedan ut och mötte upp Viktors syster samt en kompis. Vi kom hem till henne vid ca halv 3, pensionär Mysan är inte van att vara ute så länge! Haha.

Igår kom vi hem till Åmål vid 12 och målade lite i lägenheten innan vi följde med ett gäng och grillade. Mysigt men kallt!

Idag ska vi flytta in här i vår lägenhet, sen har vi ett viktigt beslut att ta. Något som kommer påverka vår framtid. Men de håller jag för mig själv så länge.

Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej