Helgen

0kommentarer

Helgen som var tillbringades i Hudiksvalls sporthall. Lyckades gå vidare till semifinal i singel men åkte ur på söndagen efter att i alla fall spelat ett bra set av tre. Så det är jag nöjd med. Fick lite mersmak för att spela singel, för när det gick som bäst då var allt väldigt kul. Är bara att nöta på här hemma i Åmål tills nästa tävling, när det blir av vet jag inte än.

Jag fick en pulsklocka förra julen som jag inte använt sådär jätte mycket. Men sist jag. Kollade min maxpuls under träning/match låg jag på 195, under helgen passade jag på att titta igen, då var den uppe i 208. Haha jag kände mig skapligt dålig, men fullt så dålig behövde jag inte känna mig. Men jag känner skillnad på hur mycket jobbigare jag tycker att det är nu mot för vad jag tyckte förr.

Som sagt är det bara att träna på!

Kommentera

Publiceras ej