Mål

0kommentarer

Efter att ha läst på min kära vän Emmas blogg angående mål så hittade jag ett gammalt anteckningsblock där jag skrivit ner de mål jag hade tidigare. Har ingen aning om när det skrevs...




1. De saker som betyder mest för mig idag är:

♥ Min familj
♥ Mina vänner
♥ Min idrott
♥ att jag är någelunda frisk

2. Det som gett mig störst tillfredsställse och lycka om man ser tillbaka är:

♥ Att mamma klarade sig igenom sin cancer
♥ Lyckan att bli elitklassad
♥ Studenten

3. Den drömmen som jag skulle våga drömma om den förverkligades är:

♥ att jag får leva ett bra liv med god hälsa och vara ekonomiskt oberoende.

4. Vid ett år kvar att leva skulle jag:

♥ Passa på att göra saker som jag alltid velat göra, så som att resa. Annars skulle jag nog försöka leva så "vanligt" som möjligt.

5. En önskan

♥ Att bli ekonomiskt oberoende

6. Rädd för att prova.

♥ Våga ta för mig mer

7. Målen i mitt liv

♥ Att få ett jobb som jag trivs med
♥ Träna så länge jag orkar/kan
♥ Skaffa familj

8. Anledning till att jag gör det jag gör idag är:

♥ Att jag älskar att träna/spela/tävla. Sedan studerar jag för att kunna få mitt drömyrke i framtiden.

9. Jag får glädje av:

♥ Av min träning (när den går bra) och glädje av mina helt underbara vänner.



Detta var alltså något som jag skrev för några år sedan. Roligt att läsa igenom sådant som man skrivit tidigare, skulle jag svara likadant idag, hmm kanske får fundera på de. Återkommer.

Kommentera

Publiceras ej