Helgen

3kommentarer

Fredagen innebar skola, lite städning av lägenheten samt att vi var ut och käkade mat på eftermiddagen. Jag brände mig i munnen och har fortfarande ont, kan inte låta bli att vara där och känna med tungan där det gör som mest ont. Kvällen avslutades med en besvikelse framför Idol.

Lördagen började med badmintonträning, min första sedan jag började med medicinen. Kan ju inte påstå att den var speciellt bra, är seg i kroppen och nacken är som vanligt ett stort problem. Även idag vaknar jag varje morgon med ont i kroppen och ont i nacken. Ska fundera på om jag ska investera i nya kuddar....
Dagen fortsatte i alla fall med lite kik på Röda Korset, hittade mig lite saker där. Resten av kvällen gjorde jag ingenting vettigt, jag hade iofs myskväll med mig själv, åt naturgodis och vitlöksdipp/räkor/rödlök/avokado/paprika mackor, mumma.



Igår hade jag mina två vanliga tränarpass plus att jag fick hoppa in på ett extra. Det sista passet var riktigt roligt, det är ett gäng vuxna som ingen har spelat sedan de var ung utan börjat spela på senare år. Det var fem stycken där och vilken skillnad det är att hålla i en träning för fem personer istället för 21 stycken.

Efter att jag slutat for vi ut till Flurken och första stopp var A´s mormor och morfar, där bjöds det på gofika och mycket prat. Det fick mig även att längta efter min egen farmor som jag faktiskt får träffa på fredag redan, lycka! Nästa stopp var A´s föräldrar, där bjöds det på supergod middag, jag åt så jag nästa sprack. Vart även bortskämd med att få paket, jag som inte ens fyller år än, hihi.





Vilken lyx!!





3 kommentarer

Bibbi

17 Oct 2011 13:02

Hej söta! Roligt att du uppskattade paketet mm:-) Tack föra att vi fick låna er en stund. Synd bara det blev som det blev för lillasystern här... men sånt händer ju här i livet. Sköt om er och ha det gott.

Kramen från "fårets" mamma....;-P

(Hoppas han berättat den äkte versionen till namnet)

Pojken

09 Nov 2011 20:52

Fin flicka!

Pojken

09 Nov 2011 20:52

Fin flicka!

Kommentera

Publiceras ej