Solen försvann?

0kommentarer

När jag vaknade imorse var jag jätte ledsen, jag kommer ihåg drömmen och den var verkligen jätte skum. Solen sken iallafall men har nu på eftermiddagen försvunnit, humöret blir alltid bättre när solen skiner och jag känner att våren är pågång.

Jens körde morgonträning med mig och Lisa, Ola körde med Jonte o Abbe. Jag älskar att träna på morgonen, det känns som man kommer igång, och orkar dagen bättre. Vi körde först bollmatning över hela banan innan vi avslutade med en mix (gick inge vidare). Sen fick jag skynda mig för att hinna med bussen, tror jag aldrig har vart så snabb någonsin, bussen gick 09.46 och jag fick tom vänta in den. Härligt.

Väl i skolan hade vi en ca 20 min lång lektion (sjukt onödigt att jag for dit). Passade på att leta lite böcker på bibblan, nere i magasinet, letade en bok as länge innan ja tröttnade, kan inte personalen hämta alla böcker så ja slipper leta. Åkte sen ner till droskan där vi vart ett gäng, vart sittande där i över 1 ½ timme, mysigt med trevligt sällskap. Det vart fläskfilé (ska äta fläskfilé till middag också), inte alla studenter som har den lyxen att äta den maten två ggr på vanlig tisdag. haha.

Nu blir det plugg.

Ha de!

Pussenflyger 

Kommentera

Publiceras ej