Orolig

3kommentarer

"Anonym hotar om massaker på KTH

"Jag ska skjuta så många jag hinner med innan polisen kommer och skjuter mig".
Hotet mot Kungliga tekniska högskolan, KTH, i Stockholm lades ut på ett internetforum i fredags. Den anonyme mannen skriver att han ska verkställa sitt hot på måndagen. Nu jobbar polisen för fullt med fallet. "


Tror dom att man mår bra när man får ett samtal från en bästa kompis som säger att hon kanske blir skjuten imorn?!. Vad finns det för psykon runt om i världen? Jag är helt chockad och fick en klunp i magen, imorn skriver flera tusen tenta på KTH, varav en är min bästa kompis och någon idiot hotar med detta.


SJUKT!!!

3 kommentarer

Emma

14 Mar 2010 21:57

ja vilka sjuka människor det finns.

Hoppas dom låser in honom . . :(



Emma

kickan34

14 Mar 2010 22:09

:( fan va jobbigt. jag skulle inte våga gå dit / vara extra försiktig o vara på helspänn :S :/ :(

Steph

14 Mar 2010 22:15

SV: hejsan, javisst är den. Den finns på www.cocoo.se

Kommentera

Publiceras ej