Onsdag

0kommentarer

Klockan ringde på 08.00  imorse, men steg upp en halvtimme senare. Vid kvart i nio var jag hos Alinda för vi skulle ut och gå, ringde även Hanna men hon var för trött, när jag ringde första gången la hon på i örat mitt.

Vår tur började bra med framtinade vägar, sen vart det lite snö, mot slutet vart det dock världens lera. Stackars Lady som är så kort och har lång päls som vart skitig (eller kanske mest synd om alinda som måsta ta reda på de, mohah). Vi hann även med att sjunka igenom snö till att våra bn nästan inte syntes. Tror vi avverkade 1 mil och var nöjda när vi kom fram.

Vid 12 tog jag bussen mot stan för att klippa mig, skaplig skillnad på pris, när jag har klippt mig i Umeå tidigare har det gått på 1450:- och nu betalade jag 880:-. Skaplig skillnad! Så nu är håret lite kortare, men mår mycket bättre. Färgen är ljusare och kommer bli ljusare.

Skulle egentligen ha följt med tjejerna ut på Boackarna, men jag börjar känna mig förkyld och har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Så lite tid och så mycket jag vill göra.

Nu blire mys med lillasyster alinda.

Kommentera

Publiceras ej