Ännu en

1kommentarer

helg har sprungit förbi, nu längtar jag tills det blir helg igen, jag är ledig mycket i veckan också men längtar trots det till helg.

Denna helg har spenderats med mina kära vänner är uppe, mysigt värre. Fredag kväll samlades vi baddetjejerna (minus sofie) för en fika och många skratt. Vi fick även vara med när Lisa gjorde sin tatuering (grymt snygg vart den). Blev så avis på henne, men min tid för att bli tattuerad kommer också!
Vi fikade och skrattade i några timmar innan vi behövde sömn och delade upp oss två och två, två till haga o två till mariehem.

På lördagmorgon körde jag ett pass i gymmet innan jag hade Tjejprojektet med mina o Porres små söta flickor, vissa sötare än andra. Det tränades korta bollar, fotarbete och sen hann vi med en del lekar också.
Jag fortsatte ner mot stan för att möta upp Sandy och vi började på vår mysdag som vi sett framemot. Vi (sandy) lagade sedan god mat som vi måsta äta upp på 10 min innna vi skulle fortsätta vidare för att kika på hockey.

Hockey är inte riktigt min grej, så jag och Jimmy spelade kort istället. Det vart stress, vänd tia och gurka, dock förlorade jag bäst av 3 i två av spelen, sen var matchen slut och vi fortsatte hem till Sandy för te och vitlöksbröd, mums.

Bussarna går inge bra hem från henne så det vart en klassiker genom att ja sov hos henne (dock denna gång i soffan o ingen annanstans) hahah.

Idag har jag blivit bjuden på lunch hos Emlan och sedan kikat på Erics seriefinal i innebandy som dom vann. Grattis Thóren gruppen!!
(Jag passade på att kika in snygga killar, hittade en del) hhe.

Tack för en grymt mysig helg!!

1 kommentarer

Sandy

08 Mar 2010 16:39

Myyyys! Mera myslördagar! :D

Kommentera

Publiceras ej