Ösmo

0kommentarer

Sitter här ute i skogen, det här är faktiskt mer ute i skogen än vad jag bor hemme i Enånger. Men jag gilla de, här har jag verkligen semester.

Flög ner igår med 10 flyget och var inne i stan vid 12, lunchade då med Erik, tråkigt när man inte ser goda vänner så ofta, men vi fick iaf lite tid. Tog sedan pendeln ut till Skogås där syrran plockade upp mig, lite mathandling och sedan iväg för att hämta de små liven, Emma och Rasmus, mosters guldklimpar.



Somnade i soffan i tre sekunder innan Emma tyckte det var kul att hoppa på stackars trötta moster, haha. Sen drog syster med mig ut för löpning tillsammans med Ida, vi kom lite vilse, men efter några km kom vi till dagens avslutning som var en slalombacka. Jag fick för mig att envisas att springa hela vägen upp, 2 ggr. Sen tog mina krafter slut, men kul när man var klar. Kvällen avslutades framför tvn, dock utan en hoppande Emma.


Dagens planer var att ha semester, och det hade jag verkligen. Jag sov länge, gick upp och käkade frukost och la mig sedan för att kika på film, lejonkungen + en till film. Syrran plockade sedan upp mig för lite skoshopping i Nynäs. Hann även med att jaga Rasse runt i kvantum, han sprang och hade en garvande moster bakom sig. Nu på kvällen har jag agerat badminton "coach" åt syrran och hennes kompis, riktigt kul.



Mosters ena guldklimp + världens bästa storasyster!

Kommentera

Publiceras ej