Nu har jag sådär tråkigt

0kommentarer

Du heter: My Westberg

Smeknamn: Mysan, mysse, myxo, mössan


Låt som när du är ledsen sörjer till?

Broken - lifehouse

Beroende av:

Träning

Vad tror folk om dig?

Vet inte, blyg kanske

Stämmer det?

Ibland så

Vad får du oftast komplimanger för?

Typ, Mitt hår

Hur imponerar man på dig?

Man är social, bjuder på sig själv och varför inte slå till med något oväntat

Brukar du skratta för dig själv?

Bor man ensam blir det lätt så att man skrattar och pratar för sig själv, eller är det bara jag som gör de? :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Puss söt :)

Hur svarar du i mobilen:

Ja, hej de är my

Vem ringde du senast?:

Min syzzter

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att jag kunde köpa de skor jag ringde om

Antal timmar sömn inatt:

Hmm, från strax efter 11 till halv 7, räkna själv

Sov du ensam:

Ja.

Brukar du komma i tid:

Yes, annars får jag panik

Hur känner du dig nu:

Trött, nervös men ändå glad

Vanligaste färg på dina kläder:

svart, blått

Vad tycker du om fötter:

Uscha

Vad saknar du:

Mina vänner jag inte sett på länge, badmintonträningarna, Umeå, solen, (kärlek?!)

Hade du en bra kväll igår:

Yes, först badmintonträning och sedan en promenad med Emma

Favorit dryck på morgonen:

juice eller te

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Mellan 22-24

Är du blyg?:

I början med nytt folk är jag de, men inte sen

Sysslar du med någon idrott:

Oh yes, de är mitt liv

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Vet inte, inte upplevt de

Har du spytt offentligt:

hahah, ingen komentar

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

hehe, göra allt som killar gör och kan

Är du nöjd med ditt liv:

Det är jag

Är du bortskämd:

Enligt min storasyster så är jag de, men de ligger väl en stor sanning i de

Vad gör du i morgon:

Jobbar, tränar, de gamla vanliga

Vad är det värsta du vet?:

Ormar , falskhet, och när mina vänner såras

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Att jag har!

Vad är det finaste du fått?:

Vet inte, men den bästa fysisk var nr mina tjejer ordnande världens bästa middag på All star

En speciell dag du minns:

ingen jag kan komma på

Du samlar på:

Kläder, skor o väskor

När grät du senast:

Förra veckan efter vi hälsat på farfar

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa och göra min vardag rikare.

Vill du gifta dig:

Om jag hittar den rätta så

Vill du ha barn:

Klart jag vill ha små mini me

Är du musikalisk?:

haha, nae, gav upp efter alla år med pianolektioner

Vad dricker du helst när du är törstig:

Juice eller vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Yes de gör dom

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja

Biter du på naglarna:

Nej, jag slutade inför min systers bröllop för fem år sedan, inte gjort de sen dess...

Kommentera

Publiceras ej