Idag

0kommentarer

Ställde klockan på 10 för att jag inte skulle sova bort hela dagen. Fick ett sms från Emma angående om jag skulle med på en liten promenad, så jag snöra på mig skorna och vi tog ett varv runt kafferundan. Kan vara den bästa rundan och med grymt sällskap blir det ännu bättre.

Vid halv ett var det dags för turnering i crocket hemma hos Henis, resultatet vart en förlust med 3-1 för mig. Vi gick sedan vidare på yatzy, men även där vart det en förlust, dock van jag en av omgångarna med dubbelt så mycket poäng...

Vi hade verkligen en lekfull dag och tog även fram Henis mopeder som inte används på 2 år, jag lärde mig lite hur man växlade och vi gasade runt i lindefallet. När vi var på en skogsväg sprang en älg över vägen. Jag är så sjukt less på dessa djur som inte kan hålla sig i skogen utan måste vara ute vid vägarna, jag fick lte smått panik. Vi körde vidare och efter 500 meter stod det en till älg. Även då fick jag panik, usch!

Klockan sju hade vi fotbollsträning, klockan 6 skickar Emma och frågar om jag inte ska med på ett varv i slingan innan, inte banga jag, så efter ett skön runda kunde den lugna träningen börja. Efter hade vi fika, mackor utan smör och hemmabakade bullar. Tränaren hade bakat, men jag vågade inte smaka..hehe..




Henis och jag på min 20 årsfest. Grymt att mina flickor kom upp och överraskade!
Min lilla flicka åker snart till Nya Zeeland, men innan dess ska hon befinna sig i Umeå hos mig, me like!


Kommentera

Publiceras ej