4 dagar left

0kommentarer

Nu har jag fyra stycken arbetsdagar kvar, sen har jag jobbat 10 veckor, inte illa pinkat. Men detta innebär också att det är min sista vecka hemma i Enånger, sen blir det Umeå för sista året på Idrottvetenskap, spännande.

I lördags bjöd lillen till sen 20års fest, vi bjöd till med presenter och trevligt sällskap. Mitt lag vann tävlingen, (tror seriöst lillen räknade fel, men en vinst är en vinst) hehe. Vi styrde oss sedan in mot stan och Agust, där dansade vi runt tills vi (nästan alla) åkte bussen hem.
Vaknade upp igår morse av att pappsen väckte mig och tyckte vi skulle åka till stugan, så hela dagen igår tillbringades i stugan i solen. Första och enda gången i sommar som jag varit där ute, sorligt men sant. De får bli nästa sommar igen.

Nu blir det att avsluta här på jobbet för att sedan springa till doktorn, sen på dollar, ev a-lags match och sedan jogg/gång med Emmsi :)

Min lillen, lyckligt ovetande om att denna bild togs

Kommentera

Publiceras ej