Vissa tröst äter medans jag tröst shoppar

0kommentarer

de vart två linnen, två tröjor, ett par byxor och ett par jeans idag. Tog mig tiden att åka ner och gå på stan själv, jag gillar att gå själv på stan, kunna springa in och ut ur samma affär utan att någon suckar. De är oftast när jag är själv som jag hittar de där verkliga guldkornen jag vill ha.

Har nu på kvällen haft grill premiär på Nydalahöjd hos Emlan och Eric, vi var ett mysigt gäng som svullade och snackade. Eller som Palle sa till mig:

- Fan va tyst du är då!!

Håller med, var inte riktigt mig själv.



En av alla fördelar med vår/sommar är att de ofta blir grillning. Längtar redan till fredag då man får gotta sig igen, då även tillsammans med en och annan cider. Sen slår vi klackarna i taket för Sandys skull :)

Kommentera

Publiceras ej