Tiden går

0kommentarer

igår slog vi klackarna i taket på stadt, kanske för den sista gången om dom ska ta så sjukt mycket i betalt för att komma in. Rena rama rånet på en student som mig. Förfesten/midagen hos Henis var alla tiders, gamla vänner var samlade, vissa hade man inte sett på år.

Mycket folk var det ute iallafall, hade tevligt men inte överdrivet skoj. Som vanligt tappade jag bort alla jag umgicks med, hittade dom en efter en runt om i lokalen. Hittade min titti som jag spenderade natten hos, somnade mitt i ett samtal som vi hade, vaknade av att jag själv sa något helt random. haha.

Idag har vi haft FM på Iggesundshallen, familjemästerskap i badminton. Syrran besegrades men jag fick ta en förlust i dubbeln tillsammans med mamma mot Maja och pappa. (måste ju göra pappa nöjd)....

Kommentera

Publiceras ej