Orken finns inte här

1kommentarer

fick påbackningar från Titti att jag var för dålig att uppdatera här, så nu ska jag ta tag i det tänkte jag.

Veckorna bara springer iväg och snart är det maj, men innnan dess har jag ett uppbokat schema. På torsdag fyller min favorit år, hela 22 år. På fredag kommer förhoppningsvis syster, vi ger oss på ett nytt försök. Nästa vecka är det reovisning av projektet och sen fyller Alinda år. Valborg ska Sandy ha sin födelsedagsfest, ojoj mycket festande här.

För övrigt är jag trött och seg idag eftersom jag lämnade ifrån mig 4 dl blod igår. Egentligen ska man lämna 4,5 dl men tydligen ville inte mitt blod samarbeta och jag fick avbryta. Vad gjorde de med mitt blod det tappat ur min kropp, jo de slängde de?! Hallå, kan de inte användas till något alls?! Så nu tar det en månad innan jag har fått tillbaka lika mycket blod som jag lämnade.



Ikväll blir det träning, första på väldigt länge.

Pussen flyger

1 kommentarer

S

20 Apr 2010 22:25

Söthjärtat mitt! :)

Kommentera

Publiceras ej