Digga vs Dissa ...

0kommentarer

Digga

- Solen
Hur skönt är det inte att kunna gå till skolan och njuta av att solen värmer lite?! Att vakna upp av att solen skiner in genom fönstret gör att det blir lite lättare att gå upp faktiskt.

-Chokladrussin
Jag älskar verkligen chokladrussin! Äter annars inget godis och för mig är inte chokladrussin något "riktigt" godis. Jag drar själv gränsen om vad jag äter och inte äter, och bara för att jag äter chokladrussin äter jag inte godis!

-Sova
Jag ÄLSKAR verkligen att sova, synd bara att jag inte tar mig den tid jag egentligen skulle behöva för att sova. Mer sova åt mig.

-Shopping
Har blivit som en drog, jag har denna månad övertrakaserat mitt konto till max, men älskar man det så gör man. Idag fick ett par nya löparbyxor, ett hopprep och 4 par strumpor följa med hem. Försöker intala mig själv att jag var i behov av de!

-Bibblan
När man pluggar som jag gör nu är Bibblan verkligen ett bra ställe att sitta på. Speciellt för mig som inte kan sitta hemma (hittar alltid något annat att göra). Jag har hittat en speciell plats som jag alltid sitter vid, de går nästan inte utan den, töntigt men sant!


Dissa

-Tentaplugg
Det finns ingen stopp i hur mycket det finns att plugga, och ute i sista minuten är jag som vanligt. Men de är bara att se glad ut och göra sitt bästa. På onsdag är dagen, dagen då jag förmodligen kommer ta och få mitt första U.

-Att laga mat
Eller egentligen är det inte att laga som är jobbigt utan att komma på vad det är man ska laga. Sjukt svår, sen att jag inte är världens bästa kock gör inte saken bättre. Måste säga att jag är mycket bortskämd med att få äta på Droskan till lunch varje dag, inte helt fel!

-Fötterna
Detta eviga tjat om mina fötter, men dom är åt helvete och Ja jag ska försöka ta mig till läkaren, snart. Tills dess tänker jag klaga!

-Ensamheten
Jag saknar att ha någon att prata med, alltså när jag är hemma. Visst är det skönt att bo själv men ibland vill jag faktiskt ha någon att föra en dialog med (börjar bli enformigt att bara diskutera med mig själv).

-När någon tagit min plats på bibblan
Idag vart jag verkligen jätte less när jag insåg att en kille hade tagit min plats, där jag alltid sitter i bibblan. Var nästan påväg att flytta killens saker till där jag fick sitta istället. Men men det vara bara att byta plats och plugga vidare :(

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej