Ute i solen och gottar sig

4kommentarer

Jag har börjat med att ställa klockan på helgerna för att inte sova bort dom, förr kunde jag sova hur länge som helst, men nu tror jag att jag kommit till en maxgräns. Antingen har jag fått fel på tdisuppfattningen eller så har jag helt enkelt blivit gammal. Snart är jag uppe i farmor-tid, det vill säga 5-6.

Pinglan och jag begav oss till Iksu för att plugga, efter att ha gått igenom typ 100 olika häften började bägge bli sega och inget gav nå mer så vi begav oss hemmåt. Jag hann knappt in innan jag inte orkade hålla upp ögonen mer, man blir sliten av att plugga.

Efter en stunds vila snörade jag på mig mina knarrande löppjuks och gick mot turken för att möta pinglan. Det var en mysig promenad tillsammans med Pinglan och Inger. För er som inte vet så är Inger en iller, Illern Inger. Söt som få, lika som sin matte ;)


(Snodde bilden från www.kickem.blogg.se )
Mysan och Inger :)

Mysan♥

4 kommentarer

Anonym

22 Mar 2009 22:17

så sjukt random du är haha en iller i luvan

Mysan

23 Mar 2009 08:10

And I like it!

porre

24 Mar 2009 17:51

men varför syntes inte mitt namn på första kommentaren haah det var ju jaag som skreeev!

My is going the illier life

Mysan

24 Mar 2009 18:14

haha, ja förstod de!

Kommentera

Publiceras ej