Soool

1kommentarer

Skönt det är att vakna med sol utanför fönstret, synd att man inte kan ta vara på den bara.

Började dagen med föreläsning mellan 9-12, om styrketräning. Sprang (iaf försökte) till bussen för att åka ner på Droskan för att äta. Spagetti och Köttfärssås för 2:a gången denna vecka, kanske borde variera lite?
Satt där i godan ro innan jag tog på mig mina solbrillor och gick (!) tillbaka till skolan, så lite har jag tagit vara på solen. Älskar att snön smälter och asfalten kikar fram, mums!

På bibblan satt jag i lite mer än 4 timmar och pluggade, trots att de är mcyket kvar känns det som jag kommer en liten bit iallafall. Det vart ingen träning pga foten och för mycket plugg. En av alla mina extra mammor sa åt mig att inte träna utan vila, så jag hade inte så mycket val. ;)

1 kommentarer

Hanna

26 Mar 2009 19:30

Känner mig prickad =)

Kommentera

Publiceras ej