Såhär gör man när man inte vill plugga!

2kommentarer

brukar du komma i tid: Helldre tidig än sen
Vad hade du i din mun senast: Vatten
När mår du bra: När jag får skratta tillsammans med mina vänner
När blev du fotad senast: Tyvärr i lördags
Hur känner du dig nu: Trött
Kan du laga mat: Nja, har fått lära mig
Vad pluggar du: Idrottsvetenskap
Vad tycker du om fötter: luktande fötter = inge bra
Är du smart: IÄr inte min främsta egenskap
Vad har du på dig: Leggings, t-hirt, kofta
Är du aktiv i skolan: Är sova aktivt?
Vad saknar du: Alla hemma
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Vad ska du göra i sommar: JOBBA och åka till Gotland
Är du nöjd med ditt liv: Jo vars
Vad vill du jobba som: hmm jag vill ha ett jobb där jag trivs, helst som har med idrott att göra eller kläder 
Har du tråkigt just nu: Skulle man kunna säga ja
Vad gör livet värt att leva: Känslan av att gemskap
Vad i livet ångrar du: Inget sådär på rak arm 
Är du musikalisk: nee, tyvärr
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Min egen stil 
Är du bortskämd: Jodå
Är du trött: ofta, blir så när man inte sover va?
Vad gör du imorgon: Är på föreläsning, tränar och hämtar Hanna på bussen :)


Din första
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Oskar eller Johanna
Första priset: Gympan kanske?
Första sporten du började på: Fotboll
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Turkiet, Alanya
Första konserten: Stadsfesten
Första kärleken: hmm, kommer faktiskt inte ihåg, dock på fritids kommer jag ihåg (uscha)

Favoriter:
Filmer: Komedi
Tvprogram: OTH, gossip girl, 90210
Musik: Allt
Dryck: mjölk, vatten
Kroppsdel (på kille): Ansikte, helheten
Sport: Badminton
Plagg: oversize t-shirt, leggins, sneekers
Skola: Umeå universitet
Bok: Jonas Gardells böcker


Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Te
Ska du: Plugga (!) Kika på Tv
Lyssnar du på: Nrj
Väntar du på: Inget, på att få sova
Tittar du på: Datorn

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: Kyssar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Busig eller lydig: Busig

Sådär gör man om man inte vill plugga! ;)

2 kommentarer

Anonym

05 Mar 2009 08:28

Hallå? Halmstad stog inte med på ditt schema ellööö???

Mysan

05 Mar 2009 14:28

Jag måte såklart försöka hinna ner till min pingla i Halmstd också!

Kommentera

Publiceras ej