Plugg tills min hjärna inte orkar mer

1kommentarer

Nästa vecka har vi tenta på Fysiologi, de är ungefär lika tråkigt som de låter eller egentligen kanske det inte är tråkigt utan svårt. Och när jag tycker något är svårt så blir det automatiskt tråkigt, som med matte tex. Jag hara ldrig haft en matte-hjärna och kommer aldrig få de, jag får ont i huvve när det diskuteras om de.
Har iallafall suttit på bibblan i min egna lilla bubbla och pluggat, de känns som jag kommer lite framåt iallafall. Klarar jag tentan ska jag skrika världens lyckoskrik, ungefär som Ronja gör sitt vår skrik.

På tal om vår så hade vi sol och fin väder här idag, tog emot att sitta inne istället för att vara ute i solen. Jag och Yo stod iallafall ute i typ en kvart och gottade oss, tråkigt nog kom det förbi folk som ska envisas med att röka. Det är sjukt onödigt, äckligt och inte coolt på en fläck. Kan inte säga att det inte är gott eftersom jag aldrig testat och det är jag riktigt stolt över. Sol är bra, men inte i kombination med cigarettlukt.

Nu träning, sen plugg. Plus att jag ska ha -lära mig äta gröt projekt- med början ikväll. Det sägs vara gott (något jag aldrig förstått) men jag vill lära mig att äta de eftersom det är nyttigt och billigt. 

Mysan♥ 

1 kommentarer

maja

17 Mar 2009 22:53

svar: vet inte hur jag har fått det, men ulrika trodde det kunde vara det. och ont gör det, men jag klarar mig!

Kommentera

Publiceras ej