Längesen

1kommentarer

Ja nu var de längesen som de skrevs nått här...

Helgen bestod av tävling i Härnösand, tävlingsmässigt var det en skit tävling men annars var de en mycket trevlig helg. En bra blandning mellan ifk gänget och enångersgänget.

Vi har iallafall börjat på den nya kursen nu, idrottspsykologi. Innan såg jag verkligen fram emot den här kursen så jag hoppas verkligen den ska skärpa sig, för som det är just nu så fattar jag inte vad det är vi ska ha tenta på i slutet av april. En tenta som är mellan 9-14, förstår inte riktigt hur det ska gå ihop?!

Vid dagens föreläsning pratade vi om döden, när vi tänker dö?! Ska man veta det idag lr, jag är bara 19 år! Sedan fick vi göra en tidsaxel på hur vi vill att vårt liv ska se ut:

19 år: idag
21 år: Går ut IVP
22-25 år: resa och jobba, skaffa hund
26-30 år: barn
31 år: Gifta mig

30-50 år: Jobba, vara aktiv tränare 

sen tar mitt liv en lite pause innan den tas upp igen
65 år:pensionera mig
70: gifta om mig ;) hehe
90 år: SM guld
91 år: Jag vill dö innan jag blir så pass att jag inte kan ta hand om mig själv

En liten komisk syn på livet, men samtidigt bygger jag upp en viss ångest, kommer jag verligen lyckas med någonting i livet? Måste man inte ha en kille för att skaffa ´barn och gifta sig?!

PANIK

1 kommentarer

Nadia

30 Mar 2009 22:41

Nej det är ju en av våra fördelar med att vara tjejer, vi kan skaffa barn ändå...perfekt!

Kommentera

Publiceras ej