Känner mig bakis utan alkohol, men med en bra match i tankarna istället för ångest!

1kommentarer

Sliten är ungefär hur jag skulle kunna beskriva mig själv just nu. Som sagt så känner jag mig nästan bakis trots att jag inte druckit en droppe alkohol. Men det tar på krafterna att första spela SM semifinal och sedan sitta som en nervös linjedomare på finalerna. Just de, jag sa SM semifinal ;)

Jag är nöjd med spelet i dubbeln då Hanna och jag spelade bra mot dom som vann. Vi hängde med bra till elva, sedan ändrades spelet och vi hängde inte riktigt med. Trots förlusten var vi nöjda och vi blev ännu mer nöjd när vi såg hur det blev i finalen, att vi hade spelat bättre än dom som kom tvåa.

Detta var alltså mitt andra SM brons, ett i U17 och nu i U22.

Nu ska ja sova för att orka upp imorgon, den här veckan blir tuff, jag ska plugga så det nästa kommer ut ur öronen på mig! Blää, men de måste göras!

Puss o natti

Mysan♥

1 kommentarer

hanna

16 Mar 2009 08:50

ja vi är grymma=) tack för en underbar vecka mysan! <3

Kommentera

Publiceras ej