GLASS

1kommentarer



Vet inte om det syns så bra, men jag har hittat 3 stycken nya spännande glassar. Jag har aldrig varit en person som tyckt om glass, men jag tror verkligen dom där kan falla mig i smaken.

Magnum Temptation Dark- Krispig, mörk Belgisk choklad utanpå. Len chokladglass inuti med läckra bitar av it belgisk choklad, sega brownies och mjuk chokladsås.

Sandwich, Stracciaiatella- Sanwich i en ny variant- vaniljglass med krossad choklad mellan två mjuka chokladkex.

Ben & Jerry´s -En rund sandwich med maffiga chokladcookies och riktigt av chocolate chip-glass emellan.

Vart så peppad på att äta glass i de fina vädret idag, men jag var så mätt efter lunch att jag inte orkade. Och efter allt pluggande hade solen hunnit försvinna :(

Mysan♥

1 kommentarer

Linus!

20 Mar 2009 21:29

Står det 14(!)kr på en vanlig härlig Sandwich? Absurt! Självklart kommer jag betala för det... men himla onödigt!!!!

Kommentera

Publiceras ej