Fredag, snart är det helg

0kommentarer

Imorse var jag uppe med tuppen för att röra på fläsket. Det var spinning som stod på schemat, så klockan 06.51 satt jag på bussen mot iksu och passet som började 07.15. Det är riktigt skönt att börja morgonen med att svetta skiten ur dig, även fast jag i början alltid tror att jag ska spy av trötthet så håller jag i och går ut därifrån nöjd. Blev lite mage innan duschen också, me like.

Dagens föreläsning var väl intressant, men jag insåg att lite mer ska de läsas. Vi hade även en labration om "mjölksyra", väldigt intressant att se hur våra två test personer låg till. Alltid när vi har haft sådana här testar har jag nog innerst inne velat bli testad men inte vågat, fegis?! Jag är av den typen att jag bryr mig om vad andra tycker, något som jag verkligen borde sluta med.

Lunch och häng med min pingla på eftermiddagen, mysigt!♥


Kvällen spenderades hos min kära Sandra med Let´s Dance på tvn. Jag tror att Sandra har en liten förälskelse i Magnus, hon ringde och röstade 2 ggr ;) Själv tycker jag att alla som var kvar är grym, men det kommer bli en intressant final som jag tyvärr inte kan ligga i hennes soffa och se :(

Imorn blir de badminton igen, denna gång seriefinal. Vi måste ta minst ett poäng för att säkra serieseger, hoppas mitt spel stämmer och att laget gör en riktit bra insats. Så förhoppningsvis spelar vi segerbowling i Umeå imorn (klubben betalar för bowling till vinnarna). haha snacka om att ta ut segern i förskott!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej