Bästis

4kommentarer

Nu är min bästis på väg hit, hon sitter nu på en tråkig Ybuss i väntan på att få komma fram. Det är så sjukt tråkigt att sitta själv på en buss, speciellt då man inte har en dator eller ipod, stackas henne. Vi ska iallafall ner och hämta henne vid klockan 18, hon har ett lokalsinne som ingen annnan, sjukt dåligt så jag vågar inte låt henne försöka hitta hit själv! hehe




Hon ska vara här tills nästa söndag, vi ska träna, umgås, plugga(jag), festa lite och allmänt bara ha de bra!

4 kommentarer

malin

06 Mar 2009 17:22

jaså, har du pass med kettlebells?? vad coolt, de måste jag kolla upp :)) hörru, snokis hur har du funnit med ååh-sååå-hemliga blogg ? ;) utgång imorn???

malin

06 Mar 2009 17:32

hhah, kom det jag skrev nånstans? :) jag är förvirrad idag

igen

06 Mar 2009 17:33

jajaja, nuuu kom det ! heeja :) jag är efterbliven. heeeeejdåååå :D

malin.. igen & igen

06 Mar 2009 17:35

haha jag menade såklart om iksu har pass med kettlebells, inte du ;) jag tror jag aldrig har stavat fel såhär mkt hehe

Kommentera

Publiceras ej