Att ha en klass som är så grym

0kommentarer

Efter de lilla missödet på tentan, som antagligen kommer få skrivas om på skärtorsdag, försökte jag vända på dagen. Började med shopping nere på stan, tröstshopping! Hittade mig 3 linnen från H&M och en liten svart spetskjol från Gina. Är mycket nöjd över köpen :)

När fötterna värkte och vi höll på att somna var det dags att åka hem för att börja packa inför kvällens bravader. Tanken var att vi skulle bubbla sen ta oss vidare mot Emlan och sedan till Sofia. Men nu är det så att bubbelpoolen på iksu är trasig så det fick bli bastu istället, inte helt fel de heller, så länge de inte är ångbastu!
Lagomt röda och söta om kinderna börjades sminkandet och för mig val av kläder, fick bli den nya kjolen med ett leopardlinne till.

Vår för-förfest hemma hos Emlan var mycket mysig och jag lyckades vinna på yatzy, trots att Emlan slog två yatzy, hehe. Så ett tag befann jag på mina kaxighet/malliga moln innna även jag togs ner på jorden igen. Vi fortsatte med att intensivt följa "Du är vad du äter", tänk om Anna Skipper skulle göra ett program om Pappa, han skulle inte ligga bra till :P Men det skulle han aldrig erkänna, han älskar sitt vita bröd och kommer inte sluta med det.

Väl borta hos Sofia var en del av klassen samlad, trevlig med lugn stämning. Sandra tagga ur (tråkigt nog) och bestämde sig för att gå hem med Sofi. Men jag och Emlan begav oss ner mot NH, som två fnittrande små flickor ;) Efter att gått den svina kalla vägen ner mot NH och sedan insett att vi inte skulle komma in så gick vi mot nördstället Origo. Jag har haft nått emot just de stället, overallernas hängställe, men de kanske beror på vilket folk man är där med också. 

Det var längesen jag hade så kul ute, jag dansade konstant i 3 timmar, vart väl en och annan kiss och dricka paus, men annars var jag igång hela tiden. Min klass är den bästa! <3 I loooove it!


Kvällen slutade  kanske inte som jag tänkt, men de kanske kommer nått bra ur den. kan du inte bara försöka eller åtminstonde visa det vid ett tidigare stadie

Min frågeställning ikväll är: Varför ska killar vara så omständig?
Jag vet att tjejer också är de men killar är lika så!

Mysan
Varför ska allt komma på en och samma gång, först inget och nu allt!

Kommentera

Publiceras ej