Studenternas dag

0kommentarer

Jag kommer ihåg känslan av att ta studenten, känslan av frihet men samtidigt känslan av rädsla. Vad skulle hända när den trygga tillvaron i skolan tog slut?

Var iallafall in till stan för att se alla glada studenter vandra med skyltar och "vacker" sång om att de tagit studenten. Jag hade 12 stycken rosor + en gris jag skulle dela ut till vänner. Stressigt kan jag säga att det var, leta rätt på alla och sedan hinna trä över rosen innan de skulle gå vidare!


Världens bästa Alinda tog studenten, min första bästa vän som hon är än idag ♥


Tre glada studenter åker runt i stan och skriker ut sin lycka
Karin, Alinda och Sofia


Min kära vän Tomas tog också studenten!


Grisen som Alinda fick av mig i tåget ;)

 

Vi hann även med att festa också men de kommer de bilder på i nästa inlägg! :)

Kommentera

Publiceras ej