Mysan tänker...

3kommentarer

tänk om:
Jag skulle bli gravid, att ett litet människoliv skulle växa inuti mig, att tio små fingrar skulle växa fram att den lille krabbaten skulle ta upp näring från vad jag äter. Tänk om dagen då man fick beskedet skulle vara snart, inom de närmaste månaderna...
Hur skulle tankarna gå? Vad skulle hända? Vad skulle förändras?

Nu ska ni inte tro att jag har några som helst tankar på att bli gravid, men tänk om man skulle bli det?! Det här är saker som kan komma upp i min lilla hjärna och då behöver jag skriva av mig och fundera lite.

Näe jag kanske borde sova nu istället för att tänka sådana här tankar ;)

Natti natti

3 kommentarer

Anonym

11 Jun 2009 09:50

Då had ejag adopterat ungen för du är ju inte kapabel att ta hand om dig själv ens ;)

Mysan

11 Jun 2009 12:51

Tack för den din lilla grek! Fast det hade nog varit bra, jag som är så senil hade nog tappat/glömt ungen!

Sandy

11 Jun 2009 21:29

Men jäkla tur att du har mig och EMlan som kan agera babysitter då;) hahah

Kommentera

Publiceras ej