Måndag

1kommentarer

Efter att jag vaknat av att jag fått ett sms och hade mobilen nedanför sängen var jag tvungen att gå upp och kika vad det var, det var min sötfis Emlan som skickade ett mms på Inger som inte såg så road ut att resa. Kollade även klockan och såg att hon var mer än vad jag hade förväntat mig, gick upp och väckte mammsen som låg och sov, vi skulle ha vart ute tidigare och gått men vi fick ta det då istället.

När jag är ute och går med mamma så ligger hon alltid minst 2-3 meter bakom mig, hon har så korta ben så hon hinner inte med när jag tar lite längre steg. Måste nog se ganska roligt ut när vi går, ser nästan ut som om vi har en draglina  mellan oss. Frukost och sedan lite data innan rastlösheten kom, vad skulle jag nu hitta på? Min första riktiga sommarlovsdag i Enånger..


Bild på hur jag drar mammsen

Smsade hanna och cyklade dit (ca 100 meter), där vart det kubb med alinda, pelle, anders, fia, david...Mitt lag förlorade men i det första matcherna skyller jag på att det var två fuskare vi mötte, sen när är det tillåtet att ställe en pinne bakom kubbarna man ska få ner?! OJ oJ men sen förlorade jag när vi bytte lag också, så det var väl mig det var fel på.

Mysig förmiddag även fast jag kommer tröttna på att ha det så här slappt..men men man kanske vänjer sig :)

1 kommentarer

hanna

10 Jun 2009 11:45

de är klart att man får göra så, bara ingen ser de:P

Kommentera

Publiceras ej