Igår hände något nytt

0kommentarer

Dagen var kommen då jag äntligen skulle komma och få hjälp med alla mina problem (tyvärr inte de psykiska). Mamma hade bokat tid hos en Ostiopat. Hon var mycket trevlig och bad mig berätta om vad det som jag har problem med bland annat mina fötter och så. Jag fick ställa mig med ryggen mot henne och hon kikade på den, utan att jag sagt att jag har haft problem med den så frågade hon om den. Hon såg att det var nått i ryggen som inte var helt bra, så efter mycket snack om allt möjligt vart den slutliga behandlingen att hon knäckte en kota i läge i ryggen och rättade till en nerv i benet.  Nerven fixade hon endast genom att lägga händerna på, jag har verkligen inte trott på Mamma när hon har berättat om hennes behandlingar, men nu kunde jag inte göra annat än att göra de.

Hon sa att jag skulle bli mycket trött efter behandlingen och det blev jag även, trots det hängde jag lite på träningen och sedan hade Te mys med asta o hanzzi.


Tror att de är nått som hänt i kroppen då jag är helt slut idag också, huvudet är helt borta (mer än vanligt). Sova skulle sitta fint, men det har man ju inte tid med på sitt arbetslösa lov.....

Kommentera

Publiceras ej