En dag på stan

0kommentarer

Badminton mellan 10-12 var det som stod på träningsschemat idag, mitt spel var kasst och jag orkade nästan ingenting. Skyller på att jag inte är helt 100% i min näsa, sen att jag inte tränat på ett tag (alltså badminton).
Vid 12 kom Asta och plockade upp mig, det är väldigt lämpligt att ha vänner med körkort när jag har en bil..hehe. Vi åkte mot stan, tog oss via Coop, Dollar och ÖB för att sedan komma ner mot centrum.

Och alla som känner mig vet att jag är ganska duktig på att spendera pengar och att jag även kan få mina vänner att göra detsamma. Så idag fick jag Asta att spendera iallafall mer än mig. Hon provade och jag godkännde, precis som det ska vara och som jag är van. Jag fick bara med mig en bikini för 50:- (jag känner hur avis du är på tjejer Johannes) hehe.

Det var en mycket mysig dag och grädden på moset åt vi tacos till lunch, MUMS!

Jag köpte mig äntligen en Mixer också, så Smoothie here i Come!!

Kommentera

Publiceras ej