Träning

0kommentarer

wihooo, jag orkade!
Först körde vi 1 timme badminton med mycket defensiva övningar och sedan lite utmaningsmatcher. Sedan bytte vi om till löpkläder och drog ut på en runda. Vi började sakta i ett behagligt tempo, visst låg jag sist men jag höll istället mitt eget tempo, lagomt och bra. Sedan är jag så att när jag springer vill jag helst inte stanna för då blir jag så stel, så jag joggade på hela vägen. Sara och jag tog en lite annan väg än killarna, vågade oss på en uppförsbacke :)

Mot slutet kom den eviga raksträckan, jag ökade tempot lite för tidigt och trodde jag inte skulle palla resten. Men jag kunde ju inte visa mig svag bland de andra så jag sprang på, och fy fan vad skönt det var att komma i mål på stadion igen. När vi kom fram fick vi veta ungeför hur långt det var vi hade sprungit, de var typ 9 km sa Rasmus, shit ja vart riktigt stolt över mig själv!  :) jag har typ aldrig sprungit så länge nån gång!


Mina nya skor var mumma på mina fötter!

Nu blire att äta, duscha och plugga det sista inför imorn, sen sova!

Puss gnatt

Kommentera

Publiceras ej