Tisdag

0kommentarer

Det känns som jag alltid lämnar mitt rum med sjukt mycke packning, vart jag än ska så har jag alltid med mig en massa saker. Idag hade jag en idrottsväska, en dataväska och två racketar, inte konstigt att mina axlar tar stryk! Men har man många bollar i luften samtidigt blir det lätt så.

Gruppen samlades idag för att filma på draggen (Dragon skolan), vi hade fått låna en teorisal där vi filmade de olika scenerna. Jag trodde det skulle ta mycket längre tid än vad det gjorde och tyvärr är jag typ huvudperson i den, ska nog vara sjuk på fredag när den ska visas.
På eftermiddagen hade vi reflektionsgrupp med psykstudenterna, vi fick genom en övning utse varandras och vad vi själv har för roller i gruppen. Detta skulle beskrivas genom bildelar, som tex ratten, växellådan m.m. Av min grupp vart jag utsedd som "Batteriet" med motiveringen att jag alltid är igång och peppar men även har en drivande roll. Det var kul att ändå bli tilldelad en sådan roll, att de såg mig som peppande:) Själv hade jag satt mig som "tärningarna", de är dom som hänger med i allt men även gör en glad och trevlig stämning.

Nu på kvällen har jag tvättat och pluggat lite grand. Passade även på att gå ut och gå med Sandy, så grymt skönt och idag snittade vi en timme, bra med tanke på att samma runda tog 1 ½ igår :P Kan man må bättre av att gå lite med så pass bra sällskap?! Nae jag tror inte de.

Nu ska ja plugga lite innna det blir sömn för att tagga inför morgondagen som kommer bli grym!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej