Söndag

0kommentarer

Den här helgen har jag verkligen hunnit med mycket, både roliga och mindre roliga saker.

På schemat idag stod att jag skulle jobba på hallen mellan 9.30-15.30, drygt när det inte var nästan någe folk alls. Stressade i mig en varm jävla paj på hallen och det fick jag verkligen lida för sen och jag gör det än, för jag har bränt sönder hela gommen, helt sjukt ont gör de :( synd om lilla mig

Var hem och packade om väskan för att sedan cykla i motvind hem till Emlan för lite plugg, men bägge var opepp och kom fram till att vi ska bränna alla papper på valborg. Cyklade hem och åkte med Sandy till Iksu där vi körde på ganska hårt. Benen var dagens mål och om jag inte känner nått imorn så vet jag då inte :P Jag lekte lite med sandys "jag vägrar att ge mig psyke" hehe, i vadpressen så körde vi på hårt! ;)

Och efter veckor av längtan bubblade vi för första gången ikväll, min kropp har längtat efter det där varma badet ;) Det var vi verkligen värda vi två!
Tvättade för övrigt håret för första gången sen i onsdags, kan låta ganska bra men inte när man tänker på att jag hunnit träna 7 stycken träningar mellan där :P hah Ja, ni kan kalla mig äcklig!

Har även lagat mat tills imorn, inte ofta jag gör de, men måste man så måste man!

Jag känner mig lyckligare än på länge!



Mona Lisas vs. Mysan?!?

Kommentera

Publiceras ej