Söndag

1kommentarer

Shit ännu en helg har försvunnit, tiden går så snabbt nu för tiden. Fullt upp som vanligt.

Igår så börjades det med tenta plugg med Emlan på iksu, vi var duktig och satt i 3 timmar. På en lördag är det riktigt duktigt gjort av oss. For vidare mot hallen där jag mötte upp delar av min familj. Syskonen tävlade så jag passade på att kika när dom spelade, drog hem två stycken coachsegrar ;)


Sorre fyllde 18 för några veckor sedan så igår var det middag/fika för henne. Oj vad mycket det bjöds på. mycket maat och enormt mycket fika, 8 kladdkakor, tårta m.m. Smarrigt! Tack porre för att ja fick komma ;)
Jag som hade kommit på att jag ville festa tidigare på dagen begav mig hemmåt för att fixa lite, passade även på att ta en (några) drinkar. Vidare mot den stora husfesten där det var 1500 pers som hade tackat JA på facebook att dom skulle komma, men jag gick inte ens in.
Vi drog vidare efter mycket ältande mot Origo (inte mitt ställe) och försökte dansa, men så sämre musik får man leta efter. Trots Elins tappra försök att få dj:n att ändra musik så beslöt vi oss för att gå hem, klockan 1. Och alla som känner mig vet att jag nästan jämt är där tills dom drar ut mig (eller hur sandy)?? ;) haha

Vaknade upp idag och mådde bra = skönt! For mot hallen och såg syskonen spela inna jag och Emlan styrde oss mot Willys. Snabbaste handlingen jag gjort för så mycket varor, men tack pappa för att du så snällt staplade upp allt på bandet och sedan betalade ♥

Wille var i tre finaler och vann två, maja vann en final och vart A-klassad. En stolt syster kunde cykla därifrån för att plugga med Emlan och sedan en promenad med Sandy, me like! :)

Natti natti!

1 kommentarer

maja

27 Apr 2009 15:39

tur att du kan vara stolt över oss! :D

Kommentera

Publiceras ej