På bussen

0kommentarer

Var upp imorse vid 7 för att käka frukost och göra mig ordning för gymmet. Vid hlav 8 åkte vi med sandy mot IKSU, för min del vart det lite mage, axlar och balans. Jag älskar verkligen att träna, jag skulle kunna göra det hela dagarna, men då skulle jag inte få i mig den energi som går åt (måste ju fylla på med energi) det har vi lärt oss på fysiologin.

Hem och packa för att sedan åka på föreläsningen som skulle handla om motivation, och det är ju just dte jag saknar just nu, motivation till att träna badminton. Som det sas ger det ingenting om man inte är motiverad eller inte tror att det ska gå. Överlag tror jag att jag har det synsättet, "att jag inte kan", jag är nog lite rädd för att verkligen kunna se att jag kan. Det skulle ju vara något ovanligt och nya saker är lite skrämmande.
Jag ska försöka peppa mig själv att ta tag i det här med mentala kartor som vi pratade om idag.

Nu sitter jag här på bussen och försöker hitta saker att göra, men det är inte så lätt när man måste sitta still och är helt uttråkad. Jag har iaf hittat ett litet bildspel där jag verkar medverka på varje bild :P haha

http://www.pedag.umu.se/utbildning/IVP-programmet/

Naae nu ska jag njuta av sista biten av resan med att rensa mitt iTunes :)

Kommentera

Publiceras ej