Ondsdag

1kommentarer

Det är precis vad det är en, ondsdag. Hittar inte så mycket roligt under den här dagen så länge. Bara plugg tills det snart kommer ut ur öronen på mig, suck.
Var iallafall upp imorse och gick med sandy, alltid lika skönt, hur har du tänkt att jag ska klara mig nu då? 4 dagar?!
Vidare mot soffan och frukost kombinerat med idrottspsykologi, wihooo. Har även vart ner till Sandy för lite förhör, men vad ska man förhöra på är den återstående frågan, men det får gå som det går.

jahapp, vad händer ikväll då?
Första joggningen på ca 2 månader pga mina fötter, vi får se hur det går. Det är på träningen som vi ska ut, kul att alla andra kommer springa ifrån mig och jag kommer dö av dålig kondis, man kan inte köpa den på blocket?! Hör av er isåfall ni vet vart ni kan hitta mig......

1 kommentarer

Anonym

29 Apr 2009 19:09

Hoppas de går bra att springa bruden! Jag håller tummarna för fötterna & benhinnorna!

Kommentera

Publiceras ej