Om mig

0kommentarer

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 22

Hur många har du varit riktigt kär i? kär o kär...

Vad tycker du om kärlek? Bra, eftersom man kan ha kärlek till olika saker

När kramade du någon sist? Emlan för nån timme sen

Saknar du någon speciell person? Några

Har du svårt för att bli kär? sjukt

När kysste/hånglade du med någon sist? Ett tag sen

Är du singel? Jajemänssan

När fick du senast en komplimang? Igår

Har du hånglat med någon av samma kön? hehe ;D


HAR DU NÅGONSIN: 


Varit medvetslös:
Svimmat o var väl borta o sväva i nån sek

Hånglat med nån riktigt ful: haha

Hånglat med fler än 5 pers: jopp...

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ehe, host host

Gjort något riktigt dumt? Ofc

Gjort något du verkligen ångrar? aa tyvärr
Varit nykter på nyårsafton? Japp

Åkt ambulans? Ja!

Gjort nåt olagligt? Jaa

Blivit polisanmäld? nepp

Fått din mamma att gråta? de har ja nog, både pos o neg

Slagit ner någon? inte slagit men brottat

Skämts över dina föräldrar? De tror ja många gör ibland, även jag

Skämts över dig själv? Det är mig vi pratar om, så självklart

Sagt jag älskar dig och menat det? Aaa, fast bara till vänner

Tar du droger? nopp ( ska vara min astma medicin som är doppingklassad då) ;)

Dricker du? Jaop

Vilka kläder sover du i? kläder?!

Vad hatar du verkligen? ORMAR
Varit kär? -
Har du varit kär/tyckt om/i  någon du inte haft chans på? Oh ja
Är du ensam nu? som vanligt.

Vill du gifta dig? vid 30 och 70 ;)
Vill du ha barn? Japp, två st

Kommentera

Publiceras ej