Mysig dag

0kommentarer

Mitt humör är på topp och jag mår prima!
Solen har visat sig nästan hela dagen så jeansjackan och solbrillorna åkte på,  och nu känns det som att det  är våååår!

Efter min och Sandys promenad imorse begav vi oss ner mot stan för lite shopping, det var hon som skulle shoppa inte jag.  Men alla som känner mig vet att jag inte kunna hålla mig i styr, dock vart det bara en liten jacka. Nu har jag snart en jacka i alla färger, är man shoppoholic så är man.

Vi avnjöt lunch med Yo innna vi for hem för att plugga, eller jag pluggade lite och Sandy gjorde vaddå?!....Hon lekte framför datorn istället och kommer att sluta som vår nästa filmressigör ;) hhe, men sen behöver ju inte hon plugga på samma saker som mig heller. AJA!
  

aaa måste skynda, träning! Kanske återkommer sen!

Kommentera

Publiceras ej