Måndag

0kommentarer

Första dagen på en vecka som kan bli en jobbig pluggvecka! Tur att de kommer att komma höjdpunkter också, Sandys födelsedag är en av dem ;)

Var upp imorse för lite grupparbete, imorn blire det till att filma, kanske är det en ny stjärna på skådeseplar himmlen som är född?! Det återstår att se, men troligtvis kommer jag inte vilja närvara när den visas upp på fredag.
Efter gruppmötet beslöt jag mig för att skippa föreläsningen för att plugga istället, satt mellan 13-16.30, kände mig lite små duktig, ett steg i rätt riktning iaf! :)

Mat och sedan iväg på träning, som vanligt spelades de singel, tror inte yosssan riktigt vill att jag inte ska spela singel, han nöter på med de och då är det bara göra det och se glad ut....Upp på gymmet för lite magträning och sedan hem för att få i sig en apelsin.

Sandy och jag tog en skön promenad (iaf de 30 första minuterna) sen fick hon skavsår på sin andra fot och innan vi var hemma så hade även jag ont, fast i min tå ist. Vilka vekfisar vi är ;)

Sova nu höras imorn!

Kommentera

Publiceras ej