Lite resumé på vad som hänt....

0kommentarer

nu är min ledighet slut och det känns lite motstridigt att komma tillbaka, men men..de finns ju godingar här uppe som kan ta vara på mig och jag på dom iallafall :)

Här kommer resumén:

Onsdag
Kommer hem med bussen efter att jag fått stå ute och frysa i 45 min. Hemma finns ingen mat, trots att mamma lagat (pappa hade ingen koll, vilket han fick höra sen). For upp på fotboll och såg herrarna förlora i en DM match, kändes skönt att vara tillbaka på Brovallen.

Torsdag
Linnis 18 år, var och firade henne plus att det vart häng med tjejerna. Hos Esther på 7 års kalas tillsammans med srorebror, mamma o pappa. Allmänt bara häng i väntan på syster o hennes familj.
 
Fredag
Mys med syskon och säga hejdå av vänner. Allmänt bara deg och ta de lugnt.

Lördag
Iväg tidigt till stan med de äldre syskonen. Fick chocken hos frissan när hon ville ha 445 kr för att klippa topparna, då sa ja Nej till klippning och gick därifrån. Hem och gjorde oss klar innna vi tog med oss hela skaran för fotografering, insåg att jag flina lika på alla kort, hejj hopp kanintänder!
Påsk middag hemma hos Sandströms, mycke o god mat, trots att mammas paj var de som slank ner. Hann inte ens efterrätt innan bussen mot stan gick.

Efter mycket åkande på stan för att få tag på kära erik slutade vi iallafall i Robert trappuppgång då han inte var hemma. Det vart iallafall en mysig förfest med trevligt folk, mina flickor och min vän linkan :)
Efter drickat gjort sitt och titti o jag tagit en liten paus vid museet ;) var vi framme på stadt. Mycke folk och trevligt folk framför allt. Tittis var på g efter 4 st shots, men hon hann dö under den tiden också, lilla gumman!

Kvällen vart väl inte riktgt som jag tänkt mig! Somna iallafall i bilen hem, helt slut!

Söndag
Syrran väckte mig och det var bara att gå upp och se glad ut. Ut på promenad med mamma, pappa, brorsan och emmsi, vi klappade hästen och myste i solen. Somnade i soffan i 2 timmar innan det serverades mat. Syster åkte hem, med hela faderuttan, saknar dom redan, kommer ju inte ses förrens i sommar :(

Måndag
Jag gjorde nog inget vettigt på hela dagen innna jag åkte till titti i stan för att kolla på fotboll. Jag saknar att kika på fotbooll, sa till titti att ja måste skaffa mig en kille som spelar så jag har en anledning att gå och kika ;) haha. Efter matchen som för övrigt inte var någon höjdare avslutades allt på skutan med chokladglass. Jag saknar min titti, vi har alltid kul och hon är bäst!

Tisdag
Efter att ha vart i stan och fixat med lite saker plus fikat åkte jag hem och snackade med farmor, jag älskar min farmor hon är den bästa farmorn som finns!♥ Sen kom Asta för en promenad och skit snack, alltid lika uppskattat. Hem och packa de sista, min väska var inte att leka med. En promenad till innnan jag skulle möta asta på köpra. Men då var jag lite busig och smög bland hyllorna och skrämmde skiten ur henne, uppskattat av mig men inte av henne ;) mohaha
Tanken var att hon skulle sola på edsbacka, men tydligen hade de höjt priset plus att hon gjorde bort sig så de vart inget. Vi åkte hem till mig och drack thé istället, mycke bättre!
Sa Hejdå till familjen innna mamma skjutsade upp mig till bussen, dryg resa men nu är jag äntligen frammme (detta är egentligen ons).

Hejjj heooppp

Kommentera

Publiceras ej